Klachten


All Stars begeleiding ziet graag tevreden ouders, verzorgers en jongeren.  Als u ondanks onze inzet een klacht heeft ten aanzien van de zorg wilt u dit ventileren en bespreken. Een klacht ontvangen zorgt ervoor dat we met u in gesprek gaan om de kwaliteit van zorg naar een hoger plan te tillen. Wij nemen een klacht serieus en zien dit als een leerproces en verbeter moment.

Externe klachten
Heeft u het gevoel dat uw klacht na het doorlopen van de interne klachtenprocedure niet naar tevredenheid is afgehandeld, of wilt u direct de klacht extern indienen. Het kan ook zo zijn dat u liever buiten de directie om een klacht wilt indienen.  All Stars begeleiding hanteert hiervoor een externe klachtenregeling die voldoet aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Als cliĆ«nt van All Stars begeleiding kan je gebruik maken van onze onafhankelijke klachtenregeling van Klachtenportaal Zorg.

In de flyer hieronder informeren we je over de werkwijze. Tevens is hier het klachtenreglement in te zien van de Jeugdwet en WMO.

https://allstarsbegeleiding.nl/wp-content/uploads/2022/02/2021-Klachtenreglement-Jeugdwet-KPZ.pdf

https://allstarsbegeleiding.nl/wp-content/uploads/2022/02/2021-Klachtenreglement-WMO-KPZ.pdf

https://allstarsbegeleiding.nl/wp-content/uploads/2022/02/2021-Flyer-Wkkgz-KPZ-All-Stars-begeleiding-1.pdf